Vastuullasi on prosessi, jonka toimivuutta sinun pitäisi mitata, mutta sinulta puuttuu kyky tehdä se.

Kuulostaako tutulta?

Tällainen haaste oli BE Groupilla.

Tule mukaan kuuntelemaan, miten he automatisoivat sisälogistiikkansa toimintatapoja ja kuinka he nyt pystyvät tekemään siihen liittyviä päätöksiä faktapohjalta.

Joskus pienet asiat johtavat isompiin juttuihin. Tällainen oli BE Groupin hankintajohtajan kysymys: ”Meillä on logistiikkapartnereille lupaus, että kahdessa tunnissa kun tulet meille, olet saanut paperit, kamat kyytiin ja ehkä kahvitkin päälle. Pystytäänkö me Mikko siihen?”

Tämä kysymys on vienyt BE Groupin koko sisälogistiikan tekemistä askel askeleelta kohti uudelleenorganisointia ja yhtä ”Control Tower” -toimintoa. Kun Mikko Parkkilalta kysyy, mitä hän tekisi BE Groupin sisälogistiikan sovelluksen toteuttamisessa toisin, on vastaus lyhyt ja ytimekäs: ”En mitään.”

Webinaarin agenda:

  • Miten loimme läpinäkyvyyttä teräksen liikkeisiin sisälogistiikassa?
  • Miten data auttaa avaamaan lastauksen ja purun pullonkauloja?
  • Miten ketterä sovellushanke muutti BE Groupin arkea helpommaksi ja ennakoitavammaksi?
  • Vinkkejä nopeampaan ja kivuttomampaan projektiin osallistamalla loppukäyttäjät mukaan sovelluksen kehitystyöhön

AJANKOHTA: torstaina 28.3. klo 9–9.45

Katso tallenne

Saat rekisteröidyttyäsi sähköpostiisi webinaarilinkin ja kalenterikutsun. Webinaarin kesto on noin 45 minuuttia ja se on ilmainen kaikille osallistujille. Lähetämme webinaaritallenteen kaikille ilmoittautuneille. Voit kuunnella sen myöhemmin – kannattaa siis ilmoittautua, vaikka et pääsisikään mukaan livewebinaariin.

 

Webinaarin puhujat:

Mikko Parkkila, Business Intelligence Manager, BE Group Oy Ab

Sami Eerola, Sales Director, Sofor

BE Group on johtava teräksen, erikoisteräksen, ruostumattoman teräksen sekä alumiinin kauppaan ja tuotantopalveluihin erikoistunut yritys. Sillä on noin 650 työntekijää Ruotsissa, Suomessa, Virossa, Latviassa, Liettuassa ja Puolassa. BE Groupin tavoitteena on olla alansa paras myynnin ja asiakaskokemuksen johtamisessa. Saavuttaakseen tämän BE Group panostaa myyntikulttuuriin, asiakaskokemukseen ja digitalisaatioon.